Maldivi individualno

cena od
990
EUR ,00
trajanje
12 dana
Prijavi se Upit
Upit

Maldivi se nalaze u Indijskom Okeanu. Sastoje se od 1.200 manjih i većih ostrva od kojih je samo oko 200 ostrva naseljeno. Maldivi su najmanja Azijska zemlja, kako po površini tako i po broju stanovnika.  

Glavni i najveci grad Republike je Male sa preko sto hiljada stanovnika i nalazi se na severnom obodu Atola Male, tačnije na Kaafu Atolu. Toplo i čisto more uz rajske plaže, netaknutu prirodu i povoljnu klimu pružaju odlicne uslove za nezaboravan odmor. Svako ostrvo predstavlja posebnu priču i sve je podređeno uživanju.  

Ukoliko želite da posetite Maldive, u ponudi je i individualno putovanje. Za isto se najradije odlučuju mladenci koji ovde provode medeni mesec, ali i poznavaoci podvodnog sveta i ronjenja, ljubitelji mira i romantičnih destinacija.

Male i najlepše plaže u kombinaciji sa netaknutom prirodom Vas čekaju!


Ruta
Beograd
Male
Beograd

Prevoz
Avion, Lokalni transfer
Smeštaj
Hotel
Organizator
Jungle Travel d.o.o. Beograd, Srbija
Destinacije
Azija, Maldivi
Kod putovanja
MV7
Zahtevnost
Pogodno za decu
Da

Plan i program

Dolazak na aerodrom „Nikola Tesla“, najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Let do Malea sa presedanjem.

Prevoz

  • Avio prevoz Beograd-Male

Mesto

  • Beograd
  • Male

Sletanje u Male, glavni grad Maldiva. Male predstavlja moderno lice Maldiva. Šareno obojene zgrade i  tirkizno more svuda oko vas su klasična slika Male-a koju ćete zapamtiti. Grad prepun kafića, restorana, prodavnica i pijaca. Transfer do izabranog hotela. Slobodno vreme za odmaranje i upoznavanje sa novom kulturom. Boravak u izabranom hotelu. Dani predviđeni za uživanje na rajskom ostrvu uz spa tretmane, uživanje u egzotičnoj hrani… Uživanje na kristalno belom pesku uz zvuke talasa, kupanje u tirkiznoj vodi i potpuno opuštanje uz spa tretmane. Doživite Maldive na pravi način, prepustite se lokalnom načinu života, uživajte u egzotičnoj hrani i upoznajte novu kulturu. 

Prevoz

  • Transfer iz Malea do izabranog smeštaja

Smeštaj

Whiteshell Island Hotel & Spa ili Kaani Village & Spa ili Hotel Crystal Sands ili Sun Island Resort & Spa ili Bandos Maldives 9 noći

Mesto

  • Male

Opraštamo se od ovog magičnog ostrva. Nakon doručka pakujemo stvari, organizovan transfer od izabranog hotela do aerodroma u Maleu. Prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Let do Beograda sa presedanjem u Dohi. Dolazak u Beograd. Kraj putovanja.

Prevoz

  • Avio prevoz Male-Beograd

Mesto

  • Beograd

Polasci i cene

Trenutno nema polazaka za ovo putovanje.

Šta je uključeno

Smeštaj

Whiteshell Island Hotel & Spa Primer ili Kaani Village & Spa Primer ili Hotel Crystal Sands Primer ili Sun Island Resort & Spa Primer ili Bandos Maldives Primer 9 noći

Prevoz

  • Avio prevoz Beograd-Male
  • Transfer iz Malea do izabranog smeštaja
  • Avio prevoz Male-Beograd

Nije uključeno

  • Međunarodno zdravstveno osiguranje (može se uzeti u agenciji)
  • Individualne troškove nastale za vreme trajanja aranžmana
  • Osiguranje od otkaza putovanja (može se uzeti u agenciji ili bilo kojoj osiguravajućoj kući)

Smeštaj

Whiteshell Island Hotel & Spa

Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.

Predivan hotel sa spa centrom WhiteShell Island nalazi se na ostrvu Mafuši, a nudi opuštajuće spa tretmane i restoran. Moderno uređene sobe imaju besplatan bežični internet. Elegantno uređene sobe sadrže brodski pod i sopstveni balkon. Sve smeštajne jedinice nude flat-screen TV, mini-bar i lični sef. Sopstvena kupatila su opremljena osvežavajućim tuševima sa toplom vodom. Hotel sa spa centrom WhiteShell Island nudi gostima recepciju otvorenu non-stop i uslugu pranja veša. U restoranu Platter gosti mogu uživati u dobrom izboru lokalnih maldivskih, kineskih jela i specijaliteta iz Šri Lanke. Ukoliko poželite da obedujete u smeštajnoj jedinici na raspolaganju vam je posluga u sobi. Ovaj moderan smeštaj udaljen je 30 minuta vožnje gliserom ili 90 minuta vožnje trajektom od grada Malea. 

Sajt http://www.thewhiteshell.com/

Kaani Village & Spa

Kliknite na sliku da bi otvorili galeriju
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.

Ovaj objekat je udaljen 2 min hoda od plaže. Hotel Kaani Village & Spa je smešten u samom srcu ostrva Mafuši. U ponudi ima otvoreni bazen, opuštajuće spa tretmane i restoran u okviru objekta. Nalazi se na svega par koraka od kristalno čistih voda plaže Mafuši. Besplatan bežični internet je dostupan u svim sobama. Klimatizovane, udobne i elegantno uređene sobe poseduju mini-bar i sopstveno kupatilo s tušem sa efektom kiše. Dodatne pogodnosti uključuju fen za kosu i besplatan toaletni pribor. Iz pojedinih soba pruža se pogled na bazen. Ovaj moderan hotel nudi besplatno iznajmljivanje motocikala. Osoblje na zahtev može organizovati raznovrsne sportove na vodi, uključujući ronjenje i gnjuranje. U okviru objekta možete uživati u sauni i tradicionalnim masažama. Od ostalih sadržaja na raspolaganju su 24-časovna recepcija i usluga aerodromskog prevoza.

Sun Island Resort & Spa

Kliknite na sliku da bi otvorili galeriju
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.

Luksuzno odmaralište i spa centar Sun Island nudi 9 mesta za obedovanje, otvoreni bazen i besplatan bežični internet. Sve prostrane vile imaju TV sa kablovskim kanalima i balkon. Vile odmarališta Island Sun sadrže prostor za sedenje i opremljene su DVD plejerom. Kupatila u vilama sadrže tuš sa toplom vodom i kadu.

Sajt https://sunisland-maldives.com/

Adresa Nalaguraidhoo
00220 Maamigili
Maldivi

Hotel Crystal Sands

Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.

Smešten na ostrvu Mafuši, pansion Crystal Sands nudi udobne, moderno uređene sobe sa besplatnim bežičnim intrenetom, restoran, turistički desk, recepciju koja radi non-stop i vrt. Pansion se nalazi na 30 minuta vožnje gliserom ili 1,5 sat vožnje trajektom od Malea. Međunarodni aerodrom Male udaljen je 30 minuta vožnje gliserom. Sve sobe sadrže klima-uređaj, flat-screen TV sa satelitskim i kablovskim kanalima, sef i sopstveno kupatilo sa tušem, papučama, priborom za negu zuba i besplatnim toaeltnim priborom. Pojedine sobe poseduju balkon sa pogledom na more. U restoranu u okviru objekta služe se jela maldivske i zapadnjačke kuhinje. Doručak je veoma obilan i uključuje i kineska jela.

Sajt http://crystalsands.mv/crystalsands/

Bandos Maldives

Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.

Hotel Bandos se nalazi na privatnom ostrvu i udaljen je oko 8 km od Malea. Bandos Maldives raspolaže prostranim sobama sa balkonom, koje gledaju na plažu ili baštu. Dostupna je i škola ronjenja kao i centar vodenih sportova. Dostupan je i besplatan internet.

Sajt http://bandosmaldives.com/v2/

Prevoz

Avion

Kliknite na sliku da bi otvorili galeriju

Putnički avion (linijski putnički avion ili komercijalni transportni avion) veliki je avion prvenstveno namenjen komercijalnom prevozu putnika i tereta.

Korisne informacije

Ovde ćete naći korisne informacije o destinaciji, kao i neke savete za ovo putovanje.

Važne napomene

Molimo Vas pročitajte pažljivo ove napomene. Smatramo vrlo važnim da naši putnici budu dobro informisani, što omogućuje manje nesporazuma tokom putovanja i ugodnije iskustvo.

NAPOMENE:

Opšte napomene:

  • Organizator putovanja je JUNGLE TRAVEL sa licencom OTP 162/2020 kategorija licence A35 od 01.02.2020.
  • Prilikom prijave potrebno je dostaviti kopiju pasoša/podatke pasoša sa kojim će putnik putovati na samo putovanje. Obavezno je da putnik proveri trajanje i ispravnost putnog dokumenta, kao i broj slobodnih stranica potrebnih za putovanje.
  • Svi pasoši moraju imati rok važenja minimum 180 dana (6 meseci) od dana povratka u zemlju.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promena pojedinih sadržaja u programu usled vanrednih okolnosti i stvari koje agencija ne može predvideti, u vreme zaključenja ugovora.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
  • Za sve informacije date usmenim putem agencija ne snosi odgovornost.
  • Potpisnik Ugovora o putovanju ili predstavnik grupe putnika obavezan je da sve putnike upozna sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i viziranja i OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA JUNGLE TRAVEL-a.
  • Putnici su dužni da dva dana pred put provere tačno vreme i mesto polaska grupe.
  • Putnik je dužan da se sam upozna sa pravilima ponašanja zemlje u koju putuje i da poštuje važeće zakonske carinske propise.
  • U prevoznim sredstvima je najstrože zabranjeno pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava.
  • Putnici su dužni da, u autobusu i drugim prevoznim sredstvima kojima se vrši transfer, ostanu na svojim mestima, i ne smeju ih napuštati na mestima koja nisu predviđena za pauze (granice, ček point stanice, naplatne rampe itd). U slučaju da putnik napusti vozilo bez prethodnog dogovora sa predstavnikom agencije, sam snosi sve eventualne troškove i posledice.
  • Putnik koji svojim neadekvatnim ponašanjem uznemirava druge putnike ili ometa vozače i pratioca u poslu, biće odmah isključen sa putovanja i sva odgovornost prelazi na njega bez prava na žalbu i povraćaj novca.
  • Putnik je dužan da poštuje satnicu određenu od strane predstavnika agencije na putovanju, u suprotnom predstavnik agencije ima pravo da putnika isključi sa putovanja.
  • U turističkim autobusima nije moguća upotreba toaleta; u skladu sa planom i programom puta pauze se prave na 3-4 sata (u zavisnosti od lokacije i opremljenosti benzinske stanice) koje putnici mogu iskoristiti za upotrebu toaleta.
  • Agencija određuje raspored sedenja, mesto polaska, mesta za pauzu i dužinu iste; uplatom prevoza, putnik prihvata sve gore navedeno, bez prava na prigovor i žalbu.
  • Aranžman je rađen na bazi od minumum 10 putnika za daleka putovanja i 50 putnika za evropska putovanja.
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika za relizaciju aranžmana ili drugih objektivnih okolnosti, organizator putovanja obaveštava putnike o otkazu aranžmana najkasnije 10 dana pre datuma polaska za daleka putovanja i 5 dana pre datuma polaska za evropska putovanja.
  • Kod aranžmana koji uključuju prevoz avionom, nakon kupovine avio karata nemoguće je refundiranje istih i u tom slučaju važe uslovi avio kompanija.
  • Kod aranžmana koji uključuju prevoz low cost avio kompanija, u slučaju odlaganja leta, otkaza ili gubitka konekcije putnici su dužni da sami plate novonastale troškove i agencija ne može da utiče na okolnosti koje su van njenog dometa.
  • Cene low cost aranžmana podložne su promenama i po uplati avansa se proveravaju tarife i putniku se potvrđuje cena aranžmana.
  • Agencija ne snosi odgovornost usled promena avio konekcija od strane avio kompanije.
  • Satnice letova navedene u planu i programu ili dobijene od strane agencije podložne su promeni i isključivo zavise od avio kompanije.
  • Agencija zadržava pravo odabira prevoznog sredstva za transfere i vrši ih do smeštaja ukoliko je to fizički moguće.
  • Za sve ponuđene ili dostupne opcione doplate u vezi sa planom i programom puta ili smeštajem, potrebno je izjasniti se prilikom prijave za putovanje.
  • Ukoliko neki putnik sam odluči da promeni deo plana i programa puta, agencija nema odgovornost da tom putniku obezbedi transfer/raniji ili kasniji check in ili check out u smeštaj/drugačija noćenja u smeštajima, od onoga što je predviđeno planom i programom puta.
  • Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
  • Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne postoji mogućnost zadržavanja na granici koja predstavlja izlazak iz Evropske Unije, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE)
  • Naša preporuka je da povedete računa na Vašem putovanju o ličnim dokumentima i novcu.
  • Putnici koji ne izmire dugovanja i ne uplate putovanje do krajnjeg roka naznacenog u planu i programu i koji ne obaveste agenciju na bilo koji pismeni nacin u roku od 24 sata od datuma isteka roka placanja, bice tretirani kao da su odustali od putovanja.
  • Putnicima se preporucuje da uplate osiguranje od otkaza aranzmana.
  • U okviru razgledanja gradova navedenih u programu putovanja, nisu predviđene posete ni obilasci enterijera javnih građevina, institucija i spomenika kulture, osim kada je to predviđeno i istaknuto programom putovanja.
  • Obilazak gradova u okviru programa putovanja je moguće realizovati pešaka, privatnim prevozom, gradskim prevozom ili bilo kojim drugim sredstvom.
  • Putnicima kojima imaju za cilj posete muzejima i galerijama, preporučuje se da unapred provere radno vreme istih i da željene posete usklade sa slobodnim vremenom
  • Putnici su duzni da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Ostavljanje vrednih stvari u prevoznim sredstvima i u hotelskim sobama nije preporučljivo, jer ni organizator putovanja, niti prevoznik,  niti hotel ne odgovara za iste! U slučaju kradje (gubitka ličnih stvari), putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati, niti se organizatoru putovanja pišu prigovori i zalbe vezani za kradje i nepredvidjene okolnosti.
  • Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice.  Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara.
  • Bezbednost lica i putnika, kao i zdravstveno stanje u kom se putnik nalazi je potpuno licna i stvar je licne odgovornosti. Svi putnici moraju biti svesni zdravstvene i bezbednosne situacije zemalja u koje putuju.
  • Za ovaj aranžman primenjuju se OPŠTI USLOVI PUTOVANJA uskladjeni sa YUTA standardom.
  • Za ovo putovanje postoji poseban uslov putovanja,gde svi putnici svojom uplatom aranzmana potvrdjuju da su saglasni sa istim. Avio karte se obicno kupuju nekoliko meseci unapred i ukoliko putnik nakon prijave i uplate otkaze putovanje, duzan je da plati troskove avio karte u skladu sa uslovima avio kompanije. Gore pomenuta obaveza je istaknuta u zakonu kod člana 71. ako lice kome je poverena usluga prevoza zahteva naknadu za promenu imena putnika ili poništavanje karte i izdavanje nove, organizator putovanja ima pravo i na naknadu tih troškova (ova napomena važi samo za avio-aranžmane)

 

Napomene u vezi sa smeštajem:

  • Organizator putovanja, JUNGLE TRAVEL, zadržava pravo rasporeda po sobama, u skladu sa strukturom soba smeštajnog objekta; ukoliko postoji mogućnost, agencija se trudi da izađe u susret željama putnika (molimo Vas za razumevanje, budući da je ovo putovanje zamišljeno kao dobra zabava i avantura).
  • U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka u skladu sa pravilima tog smeštajnog objekta. Najčešće je check-in u popodnevnim časovima (14h ili 15h), a check-out je poslednjeg dana boravka najčešće do 10h ili 11h.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
  • Putnik je dužan da poštuje pravila smeštajnog objekta i sam snosi odgovornost usled sankcionisanja od strane osoblja smeštajnog objekta.
  • U nekim smeštajima Azije, Afrike i Latinske Amerike nema vruće vode.
  • Smeštajni kapaciteti vrše smeštaj putnika i određuju raspored i tip soba prema svojoj raspoloživosti u datom trenutku. Agencija nije u mogućnosti da klijentima potvrdi da li će kreveti biti twin (razdvojeni) ili double (veliki francuski ležaj), kao ni spratnost u samom smeštaju, osim ukoliko to nije posebno naznačeno Ugovorom. Klijent je uplatom aranžmana saglasan sa tom činjenicom i uslovima smeštaja bez prava na žalbu.
  • Putnici koji putuju sami u nekim programima imaju mogućnost da uz doplatu budu sami u jednokrevetnoj sobi. Ukoliko putnik želi da se spoji sa nekim drugim putnikom iz grupe i ne želi da plaća doplatu, prihvata da se spoji sa bilo kojom osobom iz grupe, bez obzira na godine i pol saputnika. U tim situacijama, agencija apsolutno ne odgovara za bilo kakve eventualne neprijatnosti ili neslaganja koje putnici mogu da imaju na putu.

Napomene u vezi sa fakultativnim izletima:

  • Fakultativni izleti nisu obavezni deo putovanja.
  • Termini i cene fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
  • Fakultativni izleti se realizuju od strane lokalnih agencija i Jungle Travel nije u mogućnosti da utiče na stvari Van dometa agencije vezane za samu realizaciju izleta.
  • Fakultativne izlete vode lokalni vodiči na samim lokalitetima na engleskom jeziku. Uplatom izleta putnik prihvata sve uslove lokalne agencije bez prava na žalbu.
  • Agencija ne može uticati na dužinu trajanja putovanja do lokaliteta, vremena polaska, povratka ili obilazaka kao ni stručnost lokalnih vodiča.
  • Prilikom uplate fakultativnog izleta, putnik prihvata uslove lokalne agencije, organizatora fakultativnog izleta, i dužan je da o uslovima obavesti saputnike za koje uplaćuje izlet. Bilo kakve naknadne izmene, promene i odustajanja od izleta nakon uplate, nisu moguća, niti je moguće u bilo kojim okolnostima refundirati uplaćeni novac.
  • Molimo sve putnike da se pre uplate fakultativnog izleta upoznaju sa predviđenim itinerarom i uslovima fakultativnog izleta.
  • Za fakultativne izlete nije obezbeđena  zaštita u pogledu garancija putovanja

Napomene u vezi sa vizama:

  • Putnici su u obavezi da se upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju.
  • Pojedine ambasade zahtevaju lično prisustvo putnika prilikom viziranja i putnici su dužni da pravila ambasade ispoštuju.
  • Putnici su dužni da dokumenta za viziranje dostave najkasnije mesec dana pre putovanja, a ukoliko ih ne dostave u navedenom roku, dužni su da sami obezbede vize za putovanje.
  • Putnici koji ne poseduju nove biometrijske pasoše Republike Srbije dužni su da se sami upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju i da sami obezbede vize za putovanje.
  • Agencija ne garantuje dobijanje vize i nije ovlašćena da utvrđuje validnost dokumenata.
  • U slučaju nedobijanja vize agencija ne snosi odgovornost.

U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 7500,00  eura  i garanciju putovanja za kategoriju licence A35 u visini od 350000,00 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po Ugovoru o Garanciji putovanja broj 0013/2020 od 10.01.2020. zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, Polisa broj 300067826 od 14.01.2020. Akcionarskog društva za osiguranje DDOR NOVI SAD, Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja,kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom  na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.

(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske  presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)