Krf bus

cena od
155
EUR ,00
trajanje
11 dana
Prijavi se Upit
Upit

Letovanje na Krfu, zelenom ostrvu okupanom suncem i okruženom kristalno čistim morem safirno plave boje. Ostrvo Krf je drugo po veličini od sedam Jonskih ostrva i važi za najlepše ostrvo u ovom arhipelagu. Obalu dužine 217 km zapljuskuju vode Jadranskog i Jonskog mora. Poslednjih godina ovo ostrvo je postalo prava turistička Meka zahvaljujući mnogim znamenitostima, starim palatama, tvrđavama, crkvama, gustom zelenilu, kristalno čistoj vodi, prelepim plažama i luksuznim hotelima.
Dassia je poznato turističko mesto koje  je pre svega prepoznatljivo po svojoj lepoj plaži, kvalitetnim smeštajnim kapacitetima, šetalištu i preporučljivo je kako za porodični odmor tako i za zabavu. Nalazi se na 12 km od grada Krfa ( na svakih 30 min. saobraća lokalni gradski autobus, plava linija). Čitava oblast je turistički dobro poznata i pruža raznovrsne mogućnosti u pogledu broja plaža, sportova na vodi, odmora i zabave.


Ruta
Beograd
Krf
Beograd

Prevoz
Autobus, Trajekt
Smeštaj
Apartman
Organizator
Omniturs Beograd, Srbija
Destinacije
Grčka
Vrste putovanja
Letovanja
Kod putovanja
GR9
Zahtevnost
Pogodno za decu
Da

Plan i program

Polazak autobusa je dan ranije od datuma naznačenog u polascima: iz Beograda – sa turističkog terminala, koji se nalazi u sklopu Autocentra Lasta, na autoputu Beograd- Niš u 14:00 h. Putovanje auto putem Beograd – Niš sa povremenim pauzama i prijemom putnika na određenim stajalištima. Nastavak putovanja preko Makedonije i Grčke, sa kraćim usputnim zadržavanjem radi obavljanja graničnih formalnosti. Noćna vožnja.

Prevoz

  • Prevoz autobusom turisticke klase na relaciji Beograd-Krf
  • Prevoz trajektom na relaciji Igumenica-Krf

Mesto

  • Beograd

Dolazak na Krf u prepodnevnim satima i smeštaj u izabrane objekte (najranije od 14:00 h). Boravak na bazi izabrane usluge uz mogućnost odlaska na fakultativne izlete. Kupanje u kristalno čistom moru i odmaranje na lepim plažama i smaragdnim uvalama okruženim zelenilom i nepreglednim brdima obraslim maslinjacima. 

Smeštaj

Vila Ildi ili Vila Lola 10 noći

Mesto

  • Krf

Napuštanje apartmana do 09:00 h. Slobodno vreme do polaska. Prijem putnika u dogovoreno vreme (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Polazak za Beograd.

Prevoz

  • Prevoz trajektom na relaciji Krf-Igumenica
  • prevoz autobusom turisticke klase na relaciji Krf-Beograd

Mesto

  • Krf

Dolazak u Beograd, na turistički terminal, u ranim jutarnjim satima. Kraj usluge.

Mesto

  • Beograd
Za više informacija o polasku poput cena, popusta, uslova plaćanja, molimo Vas kliknite na polje s polaskom ispod
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...

Plaćanje se vrši u dinarskoj protivrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa.

Način plaćanja:

  • Gotovinsko plaćanje 30% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, ostatak 15 dana pre početka putovanja
  • Kreditnim karticama
  • Preko računa

Šta je uključeno

Smeštaj

Vila Ildi ili Vila Lola 10 noći

Prevoz

  • Prevoz autobusom turisticke klase na relaciji Beograd-Krf
  • Prevoz trajektom na relaciji Igumenica-Krf
  • Prevoz trajektom na relaciji Krf-Igumenica
  • prevoz autobusom turisticke klase na relaciji Krf-Beograd

Nije uključeno

  • Međunarodno zdravstveno osiguranje (može se uzeti u agenciji)
  • Individualne troškove nastale za vreme trajanja aranžmana
  • Osiguranje od otkaza putovanja (može se uzeti u agenciji ili bilo kojoj osiguravajućoj kući)
  • Obaveznu boravišnu taksu po odluci grčkih vlasti

Smeštaj

Vila Ildi

Kliknite na sliku da bi otvorili galeriju

Vila Ildi se nalazi u mestu Dasia. Pozicionirana je prekoputa hotela Eliana, a udaljena je od plaže oko 600m. Centar Dasie je na 250m od objekta. Vilu krasi lepo uređeno dvorište sa bazenom, a raspolaže sa dvokrevetnim i trokrevetnim studijima, kao i četvorokrevetnim apartmanima. Sve jedinice su opremljene čajnom kuhinjom (rešo sa dve grejne ploče), sa frižiderom, kupatilom sa tuš kadicom, klima uređajem (doplata za korišćenje iznosi 5 eur po danu za studije, a za apartmane 5 eur po sobi i danu). Vila ima WiFi pristup internet ; Peškiri – DA (1 veliki peškir za telo); WiFi – DA ; Parking – NE
Struktura kreveta: 1/2 STD = 2 singl kreveta ;
1/3 STD = 3 singl kreveta ;
1/4 APT = 4 singl kreveta;

Vila Lola

Kliknite na sliku da bi otvorili galeriju

Vila Lola je lepo uređena i održavana apartmanska kuća sa velikim, uređenim dvorištem punim zelenila. Vila poseduje veliki bazen sa ležaljkama i suncobranima. Nalazi se u samom centru Dasije oko 100 m udaljena od glavne ulice, prekoputa hotela Ikos (nekadašnjeg Chandris hotela). Od plaže je udaljena oko 300 m. U blizini same vile su brojni kafe barovi, restorani, marketi, ambulanta i autobuska stanica. Vila u svom sastavu poseduje trokrevetne, četvorokrevetne i petokrevetne apartmane raspoređena u prizemlju, na prvom i drugom spratu.
PEŠKIRI – DA
WiFi – DA
PARKING – DA
KLIMA - DA - klima se doplaćuje na licu mesta 5 eur po danu/sobi.

Korisne informacije

Ovde ćete naći korisne informacije o destinaciji, kao i neke savete za ovo putovanje.

Važne napomene

Molimo Vas pročitajte pažljivo ove napomene. Smatramo vrlo važnim da naši putnici budu dobro informisani, što omogućuje manje nesporazuma tokom putovanja i ugodnije iskustvo.

OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
Putnik je dužan da agenciju ili lokalnog predstavnika/inopartnera (Mayak Travel Service) na koju je agencija uputila potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajuči način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je odrađeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNIPROMET- TA OMNITURS, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
Uz objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNITURS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima koje reguliše Zakon o turizmu. OMNITURS kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 59/2020 kategorija A35 uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 350.000 eur za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br.120/2020 Kategorija A35 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu Polisu br. 300068568 od 01.01.2020. godine ugovorenu sa Akcionarskim društvom za osiguranje „DDOR Novi Sad“ - Novi Sad.

VAŽNE NAPOMENE:
- putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
- peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
- fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove soba/studija/apartmana kojima objekat raspolaže.
- posteljina se menja na 5 dana (gosti dobijaju čistu posteljinu, po dogovoru sa vlasnikom vile u određeno vreme, koju sami menjaju).
- grčki standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-145cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm i veličina varira od vile do vile, pa nekada i od smeštajne jedinice do smeštajne jedinice.
- čajne kuhinje u svim apartmanima i studijima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom za predviđen broj gostiju i pogodne su za pripremanje laganih obroka, bez mogućih spremanja i kuvanja zahtevnijih kombinacija i količina.
- korišćenje klima uređaja nije uključeno u cenu smeštaja, već se plaća na licu mesta, po dogovoru sa vlasnikom vile.
- objekti u Grčkoj uglavnom koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
- putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer.
- u svakoj vili iz ponude postoji oglasna/info tabla u okviru koje se nalaze sve neophodne informacije i važna obaveštenja (tel. predstavnika, kućni red sa osnovnim informacijama, termini i mesta info sastanaka/dežurstava, tel. lekara i sl.).
- jačina signala interneta (WiFi), brzina i kvalitet protoka i povezivanja, kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samoj vili, letovalištu i regiji, kao i od drugih faktora.
- predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
- u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice.
- organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
- organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
- na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš. O uslovima ulaska u zemlje EU (dokumenta, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju i sl.) potrebno je informisati se na sajtu delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi/konzulatu zemlje u koju se putuje ili kroz koju se prolazi.
- organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU.
- putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
- maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
- potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
- za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 40 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
- first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
- agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
- u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
- agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
- agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
- u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 40) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).