Egipat 5* All Inclusive

Egipat 5* All Inclusive

cena od
1.199
EUR ,00
sada od
949
EUR ,00
trajanje
8 dana
Prijavi se Upit
Upit

Dobrodošli u zemlju faraona, sunca i večnog leta! Egipat nije samo istorija – to je doživljaj za sva čula. 

Od čudesnih piramida i krstarenja Nilom, do ronjenja u tirkiznim vodama Crvenog mora i mirisa začina na bazarima Kaira – svaki dan je avantura! Pridružite nam se u ovoj magičnoj priči koju Egipat piše hiljadama godina… a sada čeka vas.

Hurgada i Sharm El Sheikh su dve perle Crvenog mora – moderne, živopisne i idealne za letovanje iz snova. 

Bilo da želite lagano sunčanje uz koktel, uzbudljiv snorkeling među koralima, ili večernje šetnje kroz animirane šoping zone – ove destinacije nude sve. 

Tu vas vodimo – na mesta gde leto nikad ne prestaje!


Ruta
Beograd
Hurgada
Beograd

Prevoz
Avion
Smeštaj
Hotel
Organizator
Filip Travel DOO Beograd, Srbija
Destinacije
Afrika
Grupna putovanja
Letovanja
Kod putovanja
EG11
Zahtevnost
Pogodno za decu
Da
Veličina grupe
Min 20 , Maks 2 ,

Plan i program

Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod Šaltera Organizatora putovanja, dva sata pre poletanja aviona dan pred put. Direktan čarter let za Hurgadu (oko 2 sata). Obrok u avionu. Po dolasku, goste dočekuje predstavnik agencije organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela ili apartmana.

Prevoz

  • Direktan čarter let Beograd-Hurgada

Smeštaj

Hotel Labranda Sandy Beach Resort ili Swiss Inn Resort (ex.Hilton Hurghada Resort) ili Titanic Resort & Aqua Park 1 noć

Mesto

  • Beograd
  • Hurgada

Boravak i hotelu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka - informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.

Smeštaj

Hotel Labranda Sandy Beach Resort ili Swiss Inn Resort (ex.Hilton Hurghada Resort) ili Titanic Resort & Aqua Park 6 noći

Hrana

  • all inclusive × 7

Sobe treba napustiti do 12h . Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let do Beograda. Obrok u avionu. Dolazak u Beograd.

Prevoz

  • Direktan čarter let Hurgada-Beograd

Mesto

  • Hurgada
  • Beograd

Polasci i cene

Za više informacija o polasku poput cena, popusta, uslova plaćanja, molimo Vas kliknite na polje s polaskom ispod
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...
Učitavanje...

Plaćanje se vrši u dinarskoj protivrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa.

Način plaćanja:

  • Gotovinsko plaćanje 40% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, ostatak 15 dana pre početka putovanja
  • Kreditnim karticama
  • Preko računa

Šta je uključeno


Prevoz

  • Direktan čarter let Beograd-Hurgada
  • Direktan čarter let Hurgada-Beograd

Hrana

7 × all inclusive

Nije uključeno

  • Međunarodno zdravstveno osiguranje (može se uzeti u agenciji)
  • Individualne troškove nastale za vreme trajanja aranžmana
  • Fakultativne izlete i ulaznice za kulturno istorijske spomenike

Smeštaj

Hotel Labranda Sandy Beach Resort

Hotel Labranda Sandy Beach Resort
Kliknite na sliku da bi otvorili galeriju
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.

Hotel Labranda Sandy Beach Resort nalazi se na jugozapadnoj strani ostrva, u živopisnom mesto Agios Georgios, na samoj peščanoj plaži nagrađenoj plavom zastavicom. Važno je napomenuti da, zbog veličine kompleksa, najudaljenija smeštajna jedinica je udaljena i do oko 800 metara od plaže. Jedna od brojnih prednosti jeste upravo lokacija. Kao kompleks sa mnoštvom sadržaja, hotel nije u potpunosti izolovan, a opet se nalazi u mirnijem delu. Lako i brzo se stiže do gradića i ostalih delova ostrva. Od grada Krfa i aerodroma udaljen je oko 30 kilometara. Hotel ima ukupno 684 soba raspoređenih u 16 zgrada.  

Sajt https://www.labranda.com/sandy-beach-resort

Adresa Grčka

Titanic Resort & Aqua Park

Titanic Resort & Aqua Park
Kliknite na sliku da bi otvorili galeriju
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.

Hotel Titanic Resort & Aqua Park Hurghada u Egiptu je neverovatan hotelski kompleks sa vodenim parkom i beskrajnim izborima duž obale Crvenog mora na Village Roadu. Titanic Resort, nazvan po čuvenom brodu Titanic, jedan je od najboljih porodično prijateljskih hotela sa vodenim parkom i pionir tematskih hotela u Egiptu sa modernim sobama, sadržajima za rekreaciju i kvalitetnom ishranom. Budući da je vodeni park, popularan je po svojim toboganima, smeštenim na površini od 61.000 m² raznovrsnih bazena, pored široke lepeze sportskih i društvenih aktivnosti za ljude svih uzrasta.

Sajt https://www.titanicresortaquapark.com/

Adresa Egipat

Swiss Inn Resort (ex.Hilton Hurghada Resort)

Swiss Inn Resort (ex.Hilton Hurghada Resort)
Kliknite na sliku da bi otvorili galeriju
Ovo je primer smeštaja koji možete da očekujete. Stvaran smeštaj može biti drugačiji, ali sličan u onome šta pruža.

Swiss Inn Resort (ex. Hilton Hurghada Resort) se nalazi na privatnoj peščanoj plaži, udaljen od aerodroma 6 km, u neposrednoj blizini pešačke zone Memša, od Sakale 7 km. Ležaljke i suncobrani na plaži su besplatni. Kompleks se sastoji od nekoliko zgrada uz plažu i vila koje su smeštene prekoputa ulice. Od 01.01.2021. hotel posluje u sklopu lanca hotela Swiss INN.


Hotelska ponuda:

recepcija, glavni restoran i nekoliko a la karte restorana sa širokom ponudom jela svetskih kuhinja, nekoliko barova uključujući jedan na plaži i pored bazena, bazen sa odvojenim delom za decu, animacija, bazen za decu, igralište, mini disko, dečiji meni u restoranu, diskoteka, fitnes centar, stoni tenis, teniski tereni, sportovi na vodi, škola ronjenja, prodavnice, servis za pranje rublja, menjačnica. 


Sobe: 

klima uređaj, SAT TV, telefon, mini frižider, WI-FI internet (uz doplatu), sef, kupatilo, fen, balkon ili terasa.Standardne sobe se nalaze u vila zgradama, prekoputa ulice. Premium sobe se nalaze u prvoj liniji do mora. Premium sobe imaju maksimum jedan pomoćni ležaj/sofu, koji dele dvoje dece. 


Ishrana:

all inclusive - „sve uključeno"- doručak, ručak, večera, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).

Sajt https://swissinn.net/hotels/index.php?lang=Hurghada

Ostali polasci za Afrika

Korisne informacije

Ovde ćete naći korisne informacije o destinaciji, kao i neke savete za ovo putovanje.

Važne napomene

Molimo Vas pročitajte pažljivo ove napomene. Smatramo vrlo važnim da naši putnici budu dobro informisani, što omogućuje manje nesporazuma tokom putovanja i ugodnije iskustvo.

Napomene:
Opšte napomene:

  • Organizator putovanja je FILIP TRAVEL sa licencom OTP 17/2020.
  • Prilikom prijave potrebno je dostaviti kopiju pasoša/podatke pasoša sa kojim će putnik putovati na samo putovanje. Obavezno je da putnik proveri trajanje i ispravnost putnog dokumenta, kao i broj slobodnih stranica potrebnih za putovanje.
  • Svi pasoši moraju imati rok važenja minimum 180 dana (6 meseci) od dana povratka u zemlju.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promena pojedinih sadržaja u programu usled vanrednih okolnosti i stvari koje agencija ne može predvideti, u vreme zaključenja ugovora.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
  • Za sve informacije date usmenim putem agencija ne snosi odgovornost.
  • Potpisnik Ugovora o putovanju ili predstavnik grupe putnika obavezan je da sve putnike upozna sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i viziranja i OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA FILIP TRAVEL-a.
  • Putnici su dužni da dva dana pred put provere tačno vreme i mesto polaska grupe.
  • Putnik je dužan da se sam upozna sa pravilima ponašanja zemlje u koju putuje i da poštuje važeće zakonske carinske propise.
  • U prevoznim sredstvima je najstrože zabranjeno pušenje, konzumiranje alkohola i opojnih sredstava.
  • Putnici su dužni da, u autobusu i drugim prevoznim sredstvima kojima se vrši transfer, ostanu na svojim mestima, i ne smeju ih napuštati na mestima koja nisu predviđena za pauze (granice, ček point stanice, naplatne rampe itd). U slučaju da putnik napusti vozilo bez prethodnog dogovora sa predstavnikom agencije, sam snosi sve eventualne troškove i posledice.
  • Putnik koji svojim neadekvatnim ponašanjem uznemirava druge putnike ili ometa vozače i pratioca u poslu, biće odmah isključen sa putovanja i sva odgovornost prelazi na njega bez prava na žalbu i povraćaj novca.
  • Putnik je dužan da poštuje satnicu određenu od strane predstavnika agencije na putovanju, u suprotnom predstavnik agencije ima pravo da putnika isključi sa putovanja.
  • U turističkim autobusima nije moguća upotreba toaleta; u skladu sa planom i programom puta pauze se prave na 3-4 sata (u zavisnosti od lokacije i opremljenosti benzinske stanice) koje putnici mogu iskoristiti za upotrebu toaleta.
  • Agencija određuje raspored sedenja, mesto polaska, mesta za pauzu i dužinu iste; uplatom prevoza, putnik prihvata sve gore navedeno, bez prava na prigovor i žalbu.
  • Aranžman je rađen na bazi od minumum 10 putnika za daleka putovanja i 50 putnika za evropska putovanja.
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika za relizaciju aranžmana ili drugih objektivnih okolnosti, organizator putovanja obaveštava putnike o otkazu aranžmana najkasnije 10 dana pre datuma polaska za daleka putovanja i 5 dana pre datuma polaska za evropska putovanja.
  • Kod aranžmana koji uključuju prevoz avionom, nakon kupovine avio karata nemoguće je refundiranje istih i u tom slučaju važe uslovi avio kompanija.
  • Kod aranžmana koji uključuju prevoz low cost avio kompanija, u slučaju odlaganja leta, otkaza ili gubitka konekcije putnici su dužni da sami plate novonastale troškove i agencija ne može da utiče na okolnosti koje su van njenog dometa.
  • Cene low cost aranžmana podložne su promenama i po uplati avansa se proveravaju tarife i putniku se potvrđuje cena aranžmana.
  • Agencija ne snosi odgovornost usled promena avio konekcija od strane avio kompanije.
  • Satnice letova navedene u planu i programu ili dobijene od strane agencije podložne su promeni i isključivo zavise od avio kompanije.
  • Agencija zadržava pravo odabira prevoznog sredstva za transfere i vrši ih do smeštaja ukoliko je to fizički moguće.
  • Za sve ponuđene ili dostupne opcione doplate u vezi sa planom i programom puta ili smeštajem, potrebno je izjasniti se prilikom prijave za putovanje.
  • Ukoliko neki putnik sam odluči da promeni deo plana i programa puta, agencija nema odgovornost da tom putniku obezbedi transfer/raniji ili kasniji check in ili check out u smeštaj/drugačija noćenja u smeštajima, od onoga što je predviđeno planom i programom puta.
  • Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
  • Zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, kao i poštovanja vremena ostalih putnika iz grupe, ne postoji mogućnost zadržavanja na granici koja predstavlja izlazak iz Evropske Unije, radi overe računa i povraćaja poreza iz Evropske Unije (TAX FREE)
  • Naša preporuka je da povedete računa na Vašem putovanju o ličnim dokumentima i novcu.
  • Za ovaj aranžman primenjuju se OPŠTI USLOVI PUTOVANJA uskladjeni sa YUTA standardom.

Napomene u vezi sa smeštajem:

  • Organizator putovanja, FILIP TRAVEL, zadržava pravo rasporeda po sobama, u skladu sa strukturom soba smeštajnog objekta; ukoliko postoji mogućnost, agencija se trudi da izađe u susret željama putnika (molimo Vas za razumevanje, budući da je ovo putovanje zamišljeno kao dobra zabava i avantura).
  • U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka u skladu sa pravilima tog smeštajnog objekta. Najčešće je check-in u popodnevnim časovima (14h ili 15h), a check-out je poslednjeg dana boravka najčešće do 10h ili 11h.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj...)
  • Putnik je dužan da poštuje pravila smeštajnog objekta i sam snosi odgovornost usled sankcionisanja od strane osoblja smeštajnog objekta.
  • U nekim smeštajima Azije, Afrike i Latinske Amerike nema vruće vode.
  • Smeštajni kapaciteti vrše smeštaj putnika i određuju raspored i tip soba prema svojoj raspoloživosti u datom trenutku. Agencija nije u mogućnosti da klijentima potvrdi da li će kreveti biti twin (razdvojeni) ili double (veliki francuski ležaj), kao ni spratnost u samom smeštaju, osim ukoliko to nije posebno naznačeno Ugovorom. Klijent je uplatom aranžmana saglasan sa tom činjenicom i uslovima smeštaja bez prava na žalbu.
  • Putnici koji putuju sami u nekim programima imaju mogućnost da uz doplatu budu sami u jednokrevetnoj sobi. Ukoliko putnik želi da se spoji sa nekim drugim putnikom iz grupe i ne želi da plaća doplatu, prihvata da se spoji sa bilo kojom osobom iz grupe, bez obzira na godine i pol saputnika. U tim situacijama, agencija apsolutno ne odgovara za bilo kakve eventualne neprijatnosti ili neslaganja koje putnici mogu da imaju na putu.

Napomene u vezi sa fakultativnim izletima:

  • Fakultativni izleti nisu obavezni deo putovanja, i za fakultativne izlete nije obezbeđena zaštita u pogledu garancija putovanja.
  • Termini i cene fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.
  • Fakultativni izleti se realizuju od strane lokalnih agencija i Faros Tours nije u mogućnosti da utiče na stvari van dometa agencije vezane za samu realizaciju izleta.
  • Fakultativne izlete vode lokalni vodiči na samim lokalitetima na engleskom jeziku. Uplatom izleta putnik prihvata sve uslove lokalne agencije bez prava na žalbu.
  • Agencija ne može uticati na dužinu trajanja putovanja do lokaliteta, vremena polaska, povratka ili obilazaka kao ni stručnost lokalnih vodiča.
  • Prilikom uplate fakultativnog izleta, putnik prihvata uslove lokalne agencije, organizatora fakultativnog izleta, i dužan je da o uslovima obavesti saputnike za koje uplaćuje izlet. Bilo kakve naknadne izmene, promene i odustajanja od izleta nakon uplate, nisu moguća, niti je moguće u bilo kojim okolnostima refundirati uplaćeni novac.
  • Molimo sve putnike da se pre uplate fakultativnog izleta upoznaju sa predviđenim itinerarom i uslovima fakultativnog izleta.

Napomene u vezi sa vizama:

  • Putnici su u obavezi da se upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju.
  • Pojedine ambasade zahtevaju lično prisustvo putnika prilikom viziranja i putnici su dužni da pravila ambasade ispoštuju.
  • Putnici su dužni da dokumenta za viziranje dostave najkasnije mesec dana pre putovanja, a ukoliko ih ne dostave u navedenom roku, dužni su da sami obezbede vize za putovanje.
  • Putnici koji ne poseduju nove biometrijske pasoše Republike Srbije dužni su da se sami upoznaju sa viznim režimom države u koju putuju i da sami obezbede vize za putovanje.
  • Agencija ne garantuje dobijanje vize i nije ovlašćena da utvrđuje validnost dokumenata.
  • U slučaju nedobijanja vize agencija ne snosi odgovornost.